środa, 14 sierpnia 2024

Stitch 'N Stuff

 Czyli amerykańskie poduszeczki/igielniki. W zeszłym roku w październiku miałam chcicę na szybkie hafty do łatwego wykończenia i sięgnęłam po dwa zestawy z moich amerykańskich zapasów!


Na pierwszy ogień poszła niebieska!
Na tył nie było wzoru, więc wymyśliłam sobie serduszko i ścieg na tył.


Druga poduszeczka też z lekka modyfikacją, bardziej poukładałam kwiatuszki wg kolorów :)
Tutaj tył też sobie wymyśliłam, nie mógł być łysy :P


Zszywanie w moim stylu, czyli zamaskowane nitką w kolorze kanwy.


















Narazie używam ich jako igielników, ale myślę, czy nie przerobić ich na ozdoby choinkowe... gdybym doszyła wstążki?


Kanwa 14, kordonki z zestawu, niebieska poduszeczka 7,5 x 7cm, kolorowa 7 x 6,5 cm. Hmm, ta amerykańska kanwa nie jest symetryczna :P


Upały z NL idą właśnie do PL, także cieszymy się na koniec pocenia się :D Czas na wakacyjne wypady, bo jak temperatury powyżej 20, a nie 30 stopni C to miło ruszać się z domu!

1 komentarz:

  1. Cudne podusie i te delikatne , pastelowe kolory - śliczne - mama

    OdpowiedzUsuń