sobota, 18 marca 2023

Z Ukrainy :)

Wreszcie i do mnie dotarły zakupy z Ukrainy. Jeszcze w styczniu zamówiłam wszystkie zestawy FruzelOk, do których się śliniłam od wielu miesięcy. Wina oczywiście Kasi, która często pokazuje te i inne zakupy z Ukrainy:P Ale stwierdziłam, że wolę cło zapłacić w złotówkach zamiast euro, więc paczka dotarła do Katowic. A w niedzielę do Niderlandów, bo rodzinka już prawie tydzień jest ze mną. 


Większość zestawów halloweenowych, ale i kilka innych. 




Kupiłam też tamborek z DMC, którego już nie ma w normalnej sprzedaży.


Koniki na biegunach są boskie! Zresztą w każdym zestawie wszystko jest cacy!


Sowa ma nitki świecące w ciemności nawinięte na drewniane bobinki i nawet szklany liść. A te małe ozdobne karteczki, to mini pocztówki dołączone do każdego zestawu.


Wieniec jest boski! Dodatkowe drewniane liście do przyczepienia i metalizowane nitki na drewnianych bobinkach. A jak jednego koloru dużo do wyxxx w zestawie to dodają pełny motek muliny DMC! Każdy zestaw ma też przycięty na wymiar filc.


Ciekawa jestem tego pudełka. Nie wpadłabym, że boki są w płaskiej formie zapakowane w zestawie :P


Do wiedźmy są koraliki i guziczek do kapelusza.


Tu też nitka świecąca w ciemności,


A tu metalowa przywieszka - wiedźma. Tylko te ryże koty mi nie pasują, będę musiała im zmienić kolor sierści. 



W czwartek byłam z Rodzickami w sklepie ze starościami i znalazłam dwa zestawy do xxx, każdy po 1 euro!

Pierwszy kompletny, tutejszy holenderski, a drugi bez "okładki" od Lanarte.


W holenderskim zestawie całe motki.


A w Lanarte piękny materiał z nadrukiem! Chyba coś innego na nim machnę, bo nie jestem fanką waz.



W tym tygodniu ogłosili nową lokalizację targów Handwerkbeurs. Z Zwolle przenoszą się do Houten, czyli dla mnie bliżej, bo Houten jest pod Utrechtem. I będą też w styczniu a nie tradycyjnie w lutym.





Tyle na dziś! Udanej reszty weekendu. My dziś włóczyliśmy się po Rotterdamie w pięknej wiosennej pogodzie.


5 komentarzy:

  1. No to poszalałaś ,super zestawy 👍

    Ja wczoraj pierwszy raz po chorobie zaliczyłam rowerową ,krótką wycieczkę a dziś już pada ☹

    Miłego czasu z Rodzinką😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te zestawy bo takie w całości dopracowane i inne niż znane wzory i tak ładnie pachnie drewno....mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że masz swoje zakupy :-) i że też jesteś zachwycona tymi zestawami :-) Uwielbiam je, są tak doskonale dopracowane i zachwycają innością :-) Sówkę i królika też już mam :-)
    Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ale cudenka bedzie co robic motylek tez sliczny pozdrowienia dla wszystkich🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie się obdarowałaś! Zestawy rewelacyjne! Miałabym zagwostke od którego zacząć ;) Ślę pozdrowienia i życzę miłego krzyżykowania.

    OdpowiedzUsuń