poniedziałek, 16 marca 2020

Pierwsze skutki kiblowania

Ostatni zeszłoroczny hafcik doczekałs się prawie dokończenia...
Ramkowy zestaw od Dimenions byl moją ostatnia pracą pod greckimi oliwkami.


Tu upały, a ja sobie wybrałam wiosenne stokrotki. Jak to z plastikową kanwą - szło szybko i przyjemnie. 


Dwa łączone kolory, prosty wzór, tylko czasu coraz mniej na xxx, bo koniec urlopu był bliski.



I udało się! W ostatni wieczór w Grecji cykałam zdjęcie grupowe, a następnego dnia już leciałam do Holandii.


Ślicznie wyszło. A jak teraz patrzę na ten cieplutki piaseczek to zastanawiam się czy w tym roku uda nam się tam dotrzeć ?
W takim stanie stokrotki czekały do wczoraj, kiedy wreszcie wzięło mnie na wycinanie i przyszywanie "dodatkowej" stokrotki.


Ładnie wyszło - dokładnie tak, jak się spodziewałam :) 





Zaczęłam poszukiwania napisu, żeby wszystko wykończyć. I nima! Wcięło go! Znalazłam tylko wstążkę do zawieszenia, choć zbyt dużego wyboru tu nie ma, jak prawie całe zapasy wstążkowe są w 3 pudełkach w garażu w Katowicach :( Ale ta chyba ujdzie, tylko niech ten cholerny napis się znajdzie. Mam nadzieję, że po tym wpisie coś się ruszy :P


Bo tak tu nieco łyso w środku...


Ostatnio ciągle czegoś szukam, rodzina już się ze mnie śmieje. W grudniu szukalam złotego pierścionka z diamentami, ale odkąd go znalazłam to się śmiejemy, że jest odnaleziony :P 
Jak szukam jednego to coś innego znajduję. I tak znalazłam ramkę, która idealnie pasuje do brazylijskiego hafciku!

DSC00310

DSC00287

Wreszcie je oprawiłam! W ramkę, którą kupiłam w Action chyba dwa lata temu, bo mi się podobała. Hafcik mama przywiozła mi w grudniu no i dzięki jednemu szukaniu mam to!


Pasuje? Wg mnie idealnie :)

No, a z wczorajszego szukania jest jeszcze jeden punkt programu! Bardzo prosta bransoletka, którą machnęłam na szybko w zeszłym roku, po pracy. Nawet nie pamiętam kiedy, ale miałam taką potrzebę i szybko o niej zapomniałam.

Zestaw kupiłam na przecenie w Prijsmepper w Ede.


Dwie a la skórzane bransoletki, kilka mulin i jakieś geometryczne wzory.


Fiolet lubię, a pasował tylko do tej jasnej to się za nią zabrałam. Wyszła mi szachownica.


Która na ręcę prezentuje się tak. Co będzie z drugiej bransoletki jeszcze nie wiem.


Wczoraj kolejnego ufoka zarżnęłam i od razu oprawiłam, kolejne na pewno będę męczyć niedługo. Zawsze tak mam jak przymusowo kibluje w domu. Tak miałam w Michigan jak mieliśmy snow days, tak będzie i teraz z coroną. Zestawów do xxx mam w domu pełno to będę zajęta :)

Budynek, w którym pracuję od jutra będzie zamkniety na cztery spusty, od dziś pracujemy z domu. A jak wczoraj ogłosili, że zamykają prawie wszystko w Nl, to największe kolejki były przed coffee shopami!!!!!!!! Co za ludzie???

Trzymajcie się zdrowo i myślcie o starszych i schorowanych ludziach, bo egoizm może być niebezpieczny :(


11 komentarzy:

  1. Fajne hafty i pamietam jak powstawaly ijak bylo wakacyjnie i cieplo jak to w Grecji. Trzymaj sie Mala - mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna ,jesień same piękne kolory :)
    Ramka do wieńca idealna ,jakby z kompletu była :)
    Szukaj napisu a może jeszcze coś fajnego znajdziesz :)
    Posiedzenia w domu zaowocują krzyżykową twórczością :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta ramka ;) mam nadzieje że znajdziesz napis i że stokrotki idealnie się wpiszą w zbliżająca się wiosne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramka ze stokrotkami jest rewelacyjna ☺. Taka bardzo wiosenna. Równie piękne i klimatyczne są drzwi. Rewelka. Życzę spokoju . U nas też zamykają.Ja na urzędzie gminnym i pracujemy. Tylko petentów nie przyjmujemy. Córka w stolicy to mam stracha bardziej o Nią niż o siebie. Trzymaj się i obrabiaj te hafcik i ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna ramka do drzwi bardzo mi sie podoba calosc .Margaretki tez mi w oko wpadly boskie sa czekam na nadtepne nowosci pozdrawiam i trzymaj sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty i jak zawsze świetnie dobrana ramka.
    Fajne bransoletki.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O Mamo! Przy jesiennym wianku wymiękłam! No obłędnie w tej ramce wygląda!!! Stokrotki super :-) w końcu jakby nie było wiosna za pasem i ciepełko! Niech tylko ten wirus pójdzie precz i będzie można cieszyć się spokojnie przyrodą :-) jak na razie normalnie do pracy chodzę...
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafty, zielona ramka sliczna wiosenna, kolorowa ramka pasuje idealnie do haftu i branzoletka jest super. Trzymaj sie zdrowo i pozdrow rodzinke.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, może teraz znajdziesz na nie chwilkę więcej.
    Życzę zdrowia, zdrowia, z zdrowia. Ja teraz też nadaję z domu i... niby fajnie, ale dziwnie jednak, jak z filmu... Trzymajmy się!

    OdpowiedzUsuń
  10. hej Aniu, nawiązując do mojego wpisu - ale masz oko! Obchodziliśmy 10. rocznicę.
    A ze stokrotkami zawsze raźniej (no i nagrobkami ;))!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniuuuu co u Ciebie? Milczysz a tam się nieciekawie dzieje.
    Daj jakiś znak, że wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń