sobota, 9 marca 2019

Krótki wpis na próbę!

Zupełnie nie wiem jak tu pisać, mam nadzieję, że wyjdzie za pierwszym razem. Nie lubię zmian w takich głupotach jak blog ...

Na początek krótki wpis. Kolejna zeszłoroczna praca - mały słonecznik. Mój pierwszy zestaw RTO kupiłam w małej pasmanterii w Amersfoort w zeszłym roku.


Bardzo lubię słoneczniki, do końca życia będą mi się kojarzyć z Węgrami. Szkoda, że od jakiegoś czasu latam samolotem do Grecji...


Haftowanie zaczęłam w sierpniu. Poszło dosyć szybko, ale z oprawą jak zawsze miałam rułę:P



Jak zwykle za długo myślałam co i jak. Chciałam oprawić w nowy tamborek od DMC, ale okazał się za mały, a chyba fajnie by tu pasował...



W końcu w zeszłą niedzielę przypomniałam sobie, że jeszcze w 2017 kupiłam białą plastikową ramkę w Hemie w Rotterdamie i nie miałam na nią pomysłu.


Hmmm, pasuje jak w pysk strzelił:P Pomimo, że nie lubię białych ramek i do dziś się zastanawiam co mi strzeliło do głowy, że ją kupiłam???


Słonecznik dołączył oczywiście do reszty obrazków na podłodze. I tak sobie na niego patrzę i patrzę. Pasuje do słonecznika z Orchidei :)


Oki, no to zaraz test czy wszystko dobrze zrobiłam. Mam nadzieję, że wszystko opublikuje się poprawnie...

16 komentarzy:

  1. Bloger jest prosty. Po piszesz od razu w w blogerze, wstawianie zdjęć jest proste. Spis treści pozwala łatwo i szybko znaleźć potrzebne zdjęcie, czy wpis.

    Słonecznik rzeczywiście wygląda jak z zestawu :) Jeszcze trzeci, skierowany główką w prawo i wyjdzie tryptyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny słonecznik :) ramka faktycznie jak w pysk strzelił :)rewelacyjnie wyszło.
    Pierwszy wpis i całkowicie udany ,gratulujě i życzę Tobie jak i nam ;-)powodzenia na bloggerze.
    Cała podłogowa kolekcja prezentuje się wspaniale!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogger jest bardzo fajny, tylko trzeba się na niego przestawić...dasz radę, bo kto jak nie Ty... słonecznik świetnie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 😀 witamy ponownie. Teraz już nie będę anonimową 😀. Pozdrawiam i czekam na robótkowy wpisy 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Mówiłam! Będzie dobrze :-)
    Super kolekcja!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny obrazek :) Na bloggerze na pewno się odnajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie bardzo dobrze :) Piegucha witaj na Blogerze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie bardzo dobrze :) Piegucha witaj na Blogerze.
    Słonecznik piękny, ramka idealnie pasuje, ale ja lubię białe ramki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj na bloggerze, tu jest najlepiej :P
    choruję na te kwiatowe tamborki DMC

    OdpowiedzUsuń
  10. witamy na blogspocie :) z kopyta ze słonecznikami! ja też lubię Węgry, bardzo przypominają Polskę, a pola rzepaku latem są właśnie takie żółciutkie jak ten słonecznik!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, fajnie, że przeszłaś na bloggera :) W sumie, to znam tylko bloggera, ale dobrze mi się z niego korzysta :) Masz już całkiem sporą kolekcję obrazków :) Tylko się wprowadzać i zawieszać na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny słonecznik biała ramka też ładnie wygląda no może jak dla mnie za bardzo się błyszczy 😀 bardzo fajnie że się przeniosłaś a bloggera szybko ogarniesz 🙂powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny słonecznik i świetnie pasuje do reszty:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto wie, może na blogspocie nie będzie tak źle - ja się na nim rozsiadłam od początku i dosyć szybko udało się ogarnąć większość ustawień, chociaż czasem trzeba pogłówkować, jak chcesz się do czegoś bardziej rozbudowanego dokopać. Ale myślę, że Ty ogarniesz to bez problemu :)
    A kolekcję słoneczników masz naprawdę imponującą, byle tylko ścian i miejsc na nie wystarczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj na Bloggerze!
    Tamborek masz śliczny od DMC. Kusi mnie od pierwszego wejrzenia:) Tylko ta cena odstrasza:) Poczekam na jakieś promocje.
    Świetna Heksa! To już Twój znak rozpoznawczy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko świetnie się udało!
    A hafty cudne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń