niedziela, 24 kwietnia 2016

Kolorowe :)

Pogoda w Ketrzynie dzis rozpieszcza, bo piekne slonce, lekki wiaterek i kilka stopni na plusie. A wczoraj w Olsztynie i Olsztynku ciemne chmury i mocny wiatr:( Od Matkasa slyszalam, ze dzis prawie snieg spadl jak wracala z Mackiem z SCC. No i przypomnialo mi sie o hafcikach, ktore xxx w pierwszych miesiacach 2015 roku :P


Pisalam juz wielokrotnie, ze dla mnie najwieksza inspiracja jest ebay! No i wypatrzylam pod koniec 2014 roku taki zestaw! U mnie w Michigan go nie bylo akurat w sklepach, ale inne z tymi rameczkami byly! No i sobie kupilam kilka przecenionych na 50 centow, rozrysowalam wzor na kartce i do roboty!


57


Zaczelam od rozowej sniezynki. Wiem, niby nie lubie tego koloru, ale musialam :P Rozowa machnelam w domu, korzystajac tez ze zdjecia na lapku. Ale kolejne kolorki machalam juz w bankach zywnosci. Dwa kolory muliny, pierwsza wyhaftowana sniezynka jako wzor do kolejnych i tak mi minely chyba ze 3 miesiace. Gdybym haftowala je tez w domu poszloby szybciej, ale wtedy musialabym wymyslac co xxx siedzac i czekajac na darmowe zarelko:P


Wszystkie wyxxx na bialej kanwie 14ct, mulinami DMC (3 nitki) wybieranymi wlasnorecznie. No i tu wychodzi, ze nie umiem nawet dwoch kolorow muliny dobrac, bo z polowy nie jestem zadowolona:( Nie umiem i chyba nigdy nie polubie samodzielnego wybierania kolorow:(


DSC05803


Styczen - marzec, wtedy powstawaly. I byly to ostatnie bankowe hafciki, bo juz pozniej do bankow mniej chodzilam, za duzo zarelka w szafach i lodowce, a za malo czasu zeby to przerobic do wylotu do Polski. Takze do bankow szlam po konkretne rzeczy i nie przychodzilam juz 1-2h przed otwarciem, ale niedlugo przed zamknieciem, bo wiedzialam ze tego co chce to i tak nie wyniosa tak szybko:P Takich mlekopijcow jak ja nie ma za wielu na swiecie:P


Hafciki do przelomu kwietnia/maja lezaly i czekaly na zmilowanie:P A jak wielkie pakowanie i zwijanie manatek z Michigan zblizalo sie wielkimi krokami to je oprawilam. Wstazeczki juz dobieralam w Katowicach, z polskich zapasow, bo hamerykanskie poszly na smietnik:( Nie zmiescily sie wagowo do walizek :(


DSC01478


DSC01480


Z rozowej jestem w miare zadowolona, choc moglaby byc jasniejsza. Niebieska tez ujdzie, choc w glowie mialam bardziej blekitny odcien.


DSC01481


DSC01483


Chyba tylko do seledynu nie mam zastrzezen :P


DSC01470


DSC01472


Nie! Fiolet tez calkiem niezly:D Chyba zreszta moj ulubiony z calej szostki!


DSC01474


DSC01476


Pomarancz zdecydowanie za ciemny:( Nie podoba mi sie, najbrzydszy z calej gromadki:(


DSC01466


DSC01467


A zolty za jasny:( Prawie go nie widac:(


DSC01462


DSC01464


I cala srednio udana paka. Moze jakbym miala checi to bym ostatnie dwa na nowo wyxxx, ale ze mi sie nie chce, a tyle zapasow czeka na przerobienie to juz niech zostanie jak jest:P


Clipboard01


To juz ostatnie hamerykanskie hafty, ktorych Wam nie pokazywalam! Zostaly jeszcze 4, ktore pokazywalam po wyxxx, a teraz sa juz wykonczone i jeden, ktory dalej czeka na zszycie, ale juz wieki temu pokazywalam na blogu. Pamietam, ze ktos tam mnie ochrzanial w komentarzu, ze biedny misiek niedokonczony:P A jak juz sie z tym uporam to jeszcze zeszloroczne hafciki z Katowic czekaja na pokazanie i moze do czerwca wyrobie sie z podsumowaniem 2015 roku na blogu???? Jak myslicie? :P


 


Jak plany na dlugi weekend? Jesli o mnie chodzi to pierwszy raz w zyciu, a pewnie ostatni na dlugi czas, biore urlop i jade do Katowic:) W srode odbieram 4h nadgodzin i w polowie dnia wychodze z pracy:P Nie ma jak zaczynac weekend o 10:30 :P Tym razem jedziemy sami ze Smerfikiem, oby pogoda na jazde byla dobra! Bez ciamkajacego taty na siedzeniu pasazera beda mogla troche powyc do radia i przemyslec kilka spraw, bo troche tego ostatnio mam na glowie. Takze zycze Wam udanego wypoczynku i do sklikania w przyszlosci:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


mpgoga1983 - Czerwony pajak byl reklamowany, ze to historia Wampira z Krakowa, czyli na faktach. Po seansie poczytalam o prawdziwym wampirze i niewiele ma jedno z drugim wspolnego.


kasiek - Kask niewiele pomoze, ale na wlasna odpowiedzialnosc tak jezdzisz:P Widzialam juz niektorych Amerykan w kaskach przejezdzajacych na czerwonym swietle czy innych "samobojcow" pedalujacych w klapkach. Co kto lubi :( Co do poznych powrotow z kina, to zycie w Ketrzynie zamiera kolo 18, wiec jak w srode wracalam po 23 do domu, to ani zywej duszy nie spotkalam:(


raeszka - 3D? To Ty nie chodzisz na filmy tylko na efekty specjalne:P Jak dla mnie nie ma porownania miedzy tym samym filmem w kinie, chocby najmniejszym a na telewizorze w domu. Placac za bilet do kina placisz za cala atmosfere, otoczke, etc. Gdybym mogla to chodzilam do kina co tydzien! A mnie kasy byloby szkoda na papierochy, wyjscia do knajp czy jakies papierki i inne badziewia do skrapkow, ale co kto lubi, nie? :)


 

1 komentarz:

  1. Gość: kasiek, *.mtm-info.pl
    2016/04/24 17:39:23
    Na szczęście na scieżkach rowerowych nie mam świateł. Jak jadę uczęszczaną drogą to bez słuchawek ;) No i w adidasach. A kask pomaga. Znajomy Taty, wpadł w szczelinę na moście, poleciał na głowę, oj gdyby nie kask, byłby pogrzeb.

    Pięknie tematyczne obrazki. Koleżanka pisała, że u nich, nie niemal, a całkiem spadł śnieg ;) u mnie leje.

    Urok małych miasteczek. W najbliższym też u mnie tak zamiera.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/04/24 19:36:04
    Fajne te gwiazdki i nie marudzić mi tam... mama


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/04/24 19:43:52
    Pięknej, słonecznej majówki w takim razie! :)
    My pewnie będziemy rodzinnie gościć :)


    damar5
    2016/04/24 20:46:52
    No tak kolorowych sniezynek jeszcze nie widzialam :) nawet szydelkowych :)
    I tak patrze,patrze i fajne sa :D wiadomo ktora najpiekniejsza :D
    I mimo ,ze masz jakies zastrzezenia to sluchaj sie Mamy i nie marudz :P
    Tez dobieranie kolorow przychodzi mi z trudem a moja Mama jakos nie ma z tym problemow :)

    U mnie prawie wszyscy w kaskach na rowerach smigaja ,tylko patrzec jak bedzie to nakaz uzywania.
    Poz.Dana


    renataa25
    2016/04/24 20:58:44
    Wszystkie małe hafciki prezentują się cudnie i bardzo fajne rameczki!!


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-166.dynamic.orange.es
    2016/04/24 22:40:31
    A mi się pomarańczowy podoba. I to bardzo.
    Świetne są te ramki.


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-166.dynamic.orange.es
    2016/04/24 22:41:50
    Aaaaa. Ja nie bardzo radzę sobie z dobieranie kolorów. Na szczęście mam swojego osobistego dobieracza ;)


    Gość: Cornelka2, *.centertel.pl
    2016/04/25 06:40:20
    Sniezynki super fajnie dobralas kolory milego odpoczynku pozdrawiam


    1_iwonan
    2016/04/25 13:19:17
    Śnieżynki są bardzo ładne, no może jeżeli mogę troszkę pokręcić nosem, hi,hi, to szkoda, że ramki są czarne... Ale jakie miałyby być ? No sama nie wiem... i taki to ze mnie doradca i krytyk :)
    Ja zawsze mam problem, kiedy mam sam dobrać kolory i raczej jak mi się coś uda, to tylko przez przypadek :(


    ella1101
    2016/04/25 13:29:14
    Super sniezynki, wszystkie kolory sa fajne ale mi najbardziej sie podoba fioletowy.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/04/25 14:10:11
    Fajne śnieżynki! Motyw można też wykorzystać na kartki.
    A ja bardzo lubię sama dobierać i zmieniać kolory:)


    arabeska291
    2016/04/25 18:21:34
    świetne,chociaż ta żołta bladziutka :PMIŁEGO WYPOCZYNKU


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/04/26 11:50:43
    Oj tam nie jest tak źle. Ja tam widzę tylko dwie takie do poprawki, ale sama te mam często problem z dobieraniem kolorów... Bo cholibcia nie jest to łatwe...


    mpgoga1983
    2016/04/26 22:15:14
    I znowu Cię czeka długa podróż samochodem.. w dodatku sama.. Stwierdzam juz definitywnie, że żaden ze mnie kierowca, chyba na rower czas się przesiąść.

    Świetne hafciki! Ramki bardzo mi się podobają :) Jedynie ta żółta śnieżynka za jasna rzeczywiście, ale co tam ;) Całość robi wrażenie. Jak je wykorzystasz??


    Gość: labores-art, 5.30.80.*
    2016/04/28 10:18:07
    mi się właśnie te najmocniejsze kolory najbardziej podobają :)


    chwilo_trwaj
    2016/04/28 14:21:01
    Nie umiem się zdecydowac ale chyba turkusowa i żółta w moim typie.

    OdpowiedzUsuń