piątek, 13 lutego 2015

Zmarzluch pączkolubny ...

...nasz domowy, mial dzis urodzinki! Tak sie w tym roku trafilo, ze urodzinki i tlusty czwartek byly w ten sam dzien. Nic straconego, bo Matkas z nas wszystkich najbardziej lubi paczki:) Chlopaki i ja mozemy je jesc raz do roku, mama troche czesciej:P


Dziewczynko! Juz widzialas na skypie, ale wpis specjalnie dla Ciebie! Tyle zdjec, bo nie umialam wybrac, takze ogladaj, a juz niedlugo sobie pomacasz! Wszystkiego najlepszego jeszcze raz!


Wszystkie "prezenta" razem!


DSC05339


Zimno dzis bylo jak skurczybyk, odczuwalne chyba -25C, ale sloneczko pieknie swiecilo:) I troche z Czerwonka pojezdzilismy, choc pozniej kolega z wydzialu zastanawial sie co sie stalo z moja twarza:P Cala byla rozowa:P Ale schodze z tematu!


Powrot do prezentow! Zdjecia w pelnym sloncu i zza zaluzji:P


Kolczyki kupilam w Searsie, jedna paczka, trzy pary. Prezenciki z kokardkami oczywiscie dla mamy! Mama kocha wszelkie kokardki:) A sniezynkami sie podzielilysmy - moje duze, a male Matkasa. Bo mama tez kocha wszystko co male:) Tak jak ja!


DSC05342


DSC05365


Koraliki na kolejne bransoletki, ktore Matkasowi tak swietnie wychodza:D Kupione w Tuesday Morning. Mama juz od dawna marzy o granatowych matowych. Te zdziebko inne, ale wierze, ze wreszcie trafimy na te wymarzone:)


DSC05346


DSC05360


Korale do wlasnorecznego zrobienia prosto z Michaelsa. Chyba jeszcze nie wiecie, ale Matkas uwielbia wszelkie korale z mineralow i nie tylko. Od wielu lat jest chyba pierwsza osoba na corocznych dwoch gieldach mineralow w katowickim Spodku. Sznurow wszelkich korali mamy w domu sporo, mowiac skromnie:P Dlatego tak zaluje, ze mama nie moze isc ze mna do Michaelsa lub Joann. Bo ja juz sie od lat nie lapie co mama ma, a co nie. Korale musza byc oczywiscie male:) W listopadzie wypatrzylam takie maluszki. Sa to rekonstruowane biale turkusy. Brzmi egzotycznie, ale chyba tylko dlatego byla szansa, ze mama ich nie ma. Nie umialam sie zdecydowac na ksztalt, wiec wzielam oba. A mama sobie je sama wykonczy. Zdolniacha z niej! A przy okazji podbiera mi zapinki:P Nakupowalam nieco kolorowych zapinek i zostawilam je w Katowicach na widoku wlasnie, zeby mama sobie dobierala pod korale. I swietnie je dobiera, bo zawsze mi sie nowymi pochwali i bezczelnie pokaze co podebrala:P


DSC05345


DSC05362


No i na koniec prezent glowny! Od wielu miesiecy przymierzalam sie do oprawienia haftu w foremke do ciastek. Widzialam cos takiego na ebayu i chodzilo mi po glowie. Az tu w zeszly weekend zobaczylam w Joann czerwona foremke w ksztalcie serca i wiedzialam, ze bedzie prezentem dla mamy! Foremka jest zwykla metalowa, ale pokryta kolorowa farba. A serduszka mama tez uwielbia:) Krateczki to juz zaraza w mojej rodzinie. Babcia Krysia, mama Matkasa, miala cala kuchnie w czerwone krateczki. Mama tez je lubi, a i ja z usmiechem na nie patrze. Takze serce musialo byc w krateczke. W dwa dni je wyhaftowalam. Na bialej kanwie 14ct od Charles Craft. Trzy kolorki muliny DMC, dwie nitki, bo nie chcialam, zeby krzyzyki wyszly napakowane. Lekkie przeswity sa, ale glownie widoczne na zdjeciach. W naturze mniej sie rzucaja w oczy.


Clipboard01


DSC05350


DSC05351


Pod haftem jest gruby kartonik (recycl z malego zestawu do haftowania:P - dalej nie kumam po co usztywniaja je kartonikami?, a ja musze wszystko otwierac i wywalac, zebym mogla wiecej do walizek wcisnac:P). Na zewnatrz tez podobny kartonik, zeby zaslonic koncowki kanwy.


DSC05359


DSC05353


DSC05355


Wstazka podklejona na bokach tasma dwustronna, zeby sie nie przesuwala.


DSC05356


DSC05367


Dzis rano serce bylo jeszcze niedokonczone, bo nie mialo wstazki. Mialam 3 propozycje - czerwona, w krateczke i biala. Mnie najbardziej podobala sie czerwona. Mamie tez:) Wybrala ta sama co ja! Ha! Gust mamy bardzo podobny:D


DSC05369


A jak duze jest serduszko? Zdziebko wieksze niz pudelko zapalek. Wysokie na 7,5 cm, szerokie tez na 7,5 cm, a grube na 2,5 cm.


DSC05372


A wstazka po to, zeby mozna bylo zawiesic serce na scianie. Mama ma mala kolekcje serduszek na scianie, wiec licze, ze i ono do niej dolaczy:) A tu na scianie wsrod ozdobek, ktore kupilam przed swietami. I one sa juz matkasowe:D


DSC05374


Dzis pol godziny meczylam sie z kokarda. Brakowalo mi trzeciej reki:( Ale wszystko jest tylko zwiazane, wiec jakby co mozemy ja jeszcze zmienic. Jak juz bede miala pod reka matkasowa lapke:D


DSC05376


DSC05377


DSC05382


DSC05384


DSC05386


DSC05388


DSC05390


Powiem nieskromnie, ze mnie sie bardzo podoba:P W planach mam kolejne hafciki oprawione w foremki, wiec szykujcie sie na nie. Jakby kogos interesowalo to nastepnym razem moge pokazac jak je zrobic.


Matkas, kos, kos i do zobaczenia jutro rano!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Ostatnio mnie rozpieszczacie z jednym i drugim pomimo, ze jakos zwolnilam z blogowaniem:(


 


atojaxxl - Por :) Mam nadzieje, ze teraz rozpoznasz!


4.mar.chewka - Czyli jestem za biedna na zakupy w Casa Cenina:( Tu 9 euro, u mnie za to samo zaplace $4.5, bez przesylki, ale z kuponem. Jak juz pisalam na kilku blogach w komentarzach, mnie ceny w CC przerazaja:( Drogo strasznie, ale Wlochy to Wlochy. Dlatego bede sobie ogladac co Wy tam kupujecie, a ja bede zyc z moich amerykanskich zapasow garazowych:D


ela-haft - Ten kalendarz to juz moj 7. Mam 4x Lizzie Kate, tamborkowy z elfikami i koci Margaret Sherry. Byl jeden rok kiedy wyhaftowalam 3. A w zeszlym roku tylko jednego kota i napis w MS. Takze z kazdym jest inaczej. Kolejne juz w planach, bo sie uzaleznilam:P Co do nieprania haftow i pogniecen - moje hafty nigdy nie sa wymiete, jakos tak sie nauczylam haftowac, ze po postawieniu ostatniego x potrzebuja lekkiego przeprasowania i tyle. Moze jak bede pokazywac kolejne miesiace to cykne fotki przed i po prasowaniu?


 

2 komentarze:

  1. damar5
    2015/02/13 07:53:52
    Dlaczego nie dzwonilas ,przybieglabym z moja trzecia reka i pomogla:-D:-D
    Serce cudne!!! Krateczki sa slodkie :-)
    Sniezynkowe kolczyki i ja dorwalam :-)
    Paczka raz w roku ponoc trzeba zjesc , wiec wczoraj jednego w siebie wmusilam ale dobry byl:-):-)
    Poz.Dana


    4.mar.chewka
    2015/02/13 08:57:54
    Najlepsze zyczenia dla mamy, patent z foremka do ciastek godny zapamietania, w pierwszej chwili nie zauwazylam ze xxx kratke ale fajny efekt. Kiedys tez maialam kuchnie w taka czerwona kratke, teraz juz jest tylko czerwona. Co do tkaniny to jak sie dobrze przyjzysz to cena jest taka sama prawie jak w tej twojej Ameryce, bo jest jej dokadnie 2 razy wiecej niz, tej ktora pokazalas na opakowaniu. Nie wiem czy jestes za biedna na Casa cenina, bo oni tez robia znizki, wyprzedaze wysylaja kupony i ceny wcale nie sa takie zle. Wlochy to naprawde nie jest taki drogi kraj jak myslisz.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/02/13 09:19:13
    Aneczko córeczko dzieks za wszystko!!!! Fajowe i już!!!! Szkoda , ze urodzinki już się skonczyly - ale dostałam tez inne prezenta od Dany i pani Neli i od moich domowych chlopakow za które ogromne dzięki bo rownie wspaniale !!!! mama


    mpgoga1983
    2015/02/13 11:10:42
    Fajne prezenty! Będzie radość :) A serce cudne - i wcale nie widać prześwitów - skupiałam się bardzo żeby je dojrzeć ;)


    Gość: Agnieszka, *.nfosigw.gov.pl
    2015/02/13 11:15:14
    Rewelacyjny ten haft w foremce! Zakochałam się :)


    aeljot
    2015/02/13 12:48:51
    Sto lat dla Mamy :)
    Prezenty śliczne no i na pewno trafione.


    ann_margaret
    2015/02/13 13:49:52
    Fajna paka prezentowa! Jestem ciekawa, jak Twoja Mama wykończy te koraliki, ciekawy pomysł z taką bazą naszyjnikową.
    A ten hafcik foremkowy - no rewelacja:))


    vr1974vr
    2015/02/13 14:26:45
    Serduszko oprawione w foremkę? Genialne! Twoja wersja wyszła superowo :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/02/13 14:57:22
    Wszystkiego najlepszego dla mamy !!!!!
    Fajny pomysł na oprawę serduszka!


    cornelka2
    2015/02/13 18:16:43
    Nic dodać nic ująć prześliczne serduszko i pomysł wspaniały reszta też ładna pozdrawiam!!!!


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-1.vectranet.pl
    2015/02/13 20:53:34
    Wszystkiego naj... naj... dla Mamy!
    Świetny pomysł z taką ramką, hafcik idealny do kształtu foremki.


    pakma
    2015/02/13 21:38:56
    Fajnie z tym serduchem wykombinowalas:)
    Wszystkiego dobrego dla mamy!
    Pozdrawiam :)


    arabeska291
    2015/02/13 21:57:55
    ale fajny prezent.Serducho jest cudne.Pokaż jak je zrobiłaś. Koraliki też w pięknym kolorze.Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy i dużo zdrówka bo najważniejsze.


    raeszka
    2015/02/14 19:40:55
    Ale mi się fajnie czytało Twojego posta. Macie z mamą chyba świetny kontakt i od razu zrobiło mi się szkoda, że daleko od siebie mieszkacie ...

    Wszystkie prezenty super i jak zawsze masz głowę pełną pomysłów :).


    drugi.maurycjusz
    2015/02/14 21:27:18
    Serduszko fajowskie!;-) kalendarz zapowiada sie bardzo intrygujaco,czekam na kolejne miesiace ;-) Wszystkiego Najlepszego dla Mamy!!!! - ode mnie i od Ogoniastych :-) ;-) ;-)


    1_iwonan
    2015/02/15 13:11:52
    Mama musi być zadowolona - Twoje prezenty są tak przemyślane, żeby sprawiły naprawdę radość ! Serce w krateczkę rewelacja !
    Aha, ostatnio napisałaś mi na blogu, że moja ostatnia metryczka bardzo mikołajowa jest... A już myślałam, że mi się uda i że się nie wyda, ale gdzie tam, Piegucha to się domyśli wszystkiego i jeszcze człowieka wyda :)
    Wiesz ja generalnie nie lubię haftować metryczek, ale znowu uległam błaganiom koleżanki i miałam mało czasu na poszukiwanie wzoru (a czarty raz haftować te uwielbiane różowe buciki, tego bym nie zniosła!) , więc podstępnie przerobiłam trochę wzór "moje pierwsze Boże Narodzenie", ale Ty oczywiście bezbłędnie mnie rozszyfrowałaś :):):)


    zakreconamysia
    2015/02/15 13:42:05
    To serducho jest cudne, ta kratka wygląda rewelacyjnie ;o)


    musiak87
    2015/02/16 16:45:50
    Prezenty przecudaśne! Serduszko piękne, ale najlepsze są kolczyki śnieżynki!!!
    Pozdrawiam serdecznie!


    alkakz
    2015/02/19 14:46:00
    miałaś super pomysł na serduszko, ja sobie od razu wyobraziłam takie cudeńko na choince, wyjątkowo urokliwy drobiazg.


    Gość: Alojka, *.ambit24.net
    2015/02/19 20:48:33
    Prostota tego serduszka jest urocza, nie nachalnie a pięknie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń