czwartek, 11 maja 2023

Grecja 2022

 W sobotę rano lecę do Salonik, a jeszcze nie pokazałam Wam wszystkich haftów, które machnęłam w zeszłym roku w Grecji!

Rok temu zabrałam ze sobą zestawy MP Studia, wszystkie z plastikową kanwą, bo jest to najlepsza opcja na wakacje. Przynajmniej wg mnie :) Małe hafciki, na sztywnym "materiale", na których nie będzie widać plam, jakby co :P

Pięć zestawów pojechało ze mną i każdy napoczęłam. O choinkach i jarzębinach już pisałam w zeszłym roku (tu).

A teraz pora na pozostałe hafciki! Sezon zaczęłam od pisanki ze wstążką. Mało mam haftów wielkanocnych na swoim koncie, dlatego zabrałam ten zestaw ze sobą.



Szybko poszło :) 


Nasza Viola zawsze na moim widoku :)


Ponieważ nie chciałam się nudzić, to stwierdziłam, że będę haftować po jednym motywie z każdego zestawu i tak na zmianę. Następne musiały być haloweenki! Wiecie, że to moje ulubione tematy!


Na pierwszy hafcik z tego zestawu wybrałam nietoperki.


I tu pojawił się problem, bo w zestawie zamiast czarnej muliny była brązowa! No dobra, może w naturze nietoperze bywają brązowe, ale moje musiały być czarne. Także musiałam odłożyć hafcik...


Nawet na zdjęciach z zestawu wyglądały na czarne!


Ten brąz był zresztą jakiś dziwny. Na innych haftach też nie umiałam się go dopatrzyć. Nie wiem czy ktoś się pomylił i dał zły kolor do zestawu, czy w czasie haftowania użył czarnej kanwy, ale na zdjęciach z okładki zestawu widzę czarną mulinę na nietoperkach i kociołku, i strasznym domu.


Chcąc nie chcąc musiałam zabrać się za kolejny hafcik. Tym razem wybrałam motywy morskie i kompas! W tle nasza kempingowa plaża.


Wszystkie hafciki prawie same się xxxx :) Sama przyjemność!


Kreski też bardzo proste!


W międzyczasie pojechaliśmy z tatą na zakupy do najbliższego miasteczka i okazało się, że jest tam pasmanteria! I mają muliny DMC! Także dokupiłam motek czarnej muliny i mogłam dokończyć halloweenki!


No i jak? Czarne nietoperki to jest to!


A tu ściana jaśminu, który rośnie za naszą przyczepą i bosko pachnie!


W tym momencie miałam już 5 hafcików, bo machnęłam jeszcze choinkę i jarzębinę!


Także mogłam zacząć rundę drugą :) Kolejna pisanka była z marchewką!



Cudna!


I oleandry, które są wszędzie w Grecji!


A później musiałam wybrać kociołek! Co ciekawe zestaw miał dodaną przeźroczystą kanwę plastikową, a na zdjęciach była biała.... Hmm, znowu jakaś pomyłka w czasie pakowania?


Akurat tata robił zapiekankę ziemniaczaną, więc podpasowała do sesji :D




W Grecji zawsze zbieram na plaży szkiełka. W zeszłym roku zbiory były udane :)


Oba halloweenki cudniaste!


Kolejna była kotwica!




I tak skończyłam wakacyjne haftowanie w Grecji! Sesja plażowa ostatniego dnia.


Resztę hafcików kończyłam w Polsce - jarzębiny oraz w Niderlandach - całą resztę.
Lipiec upłynął mi najpierw pod znakiem pisanek.




Czy tylko mi się wydaje, czy ta jedna jest do góry nogami?



Później kończyłam morskie motywy.





A na koniec zostawiłam sobie halloweenki! W nich też podmieniłam brązową mulinę na czarną.





I tak sobie bidoki leżały w pudełku do zeszłej soboty, kiedy to zaczęłam je wycinać! Zawsze mam wenę do robótek jak nie powinnam! Nie wiem jeszcze czy zrobię z nich magnesy, czy dodam wstążki, żeby można było je wieszać? Hmm, mam dylemat.

Pisanki wyszły cudnie :)


To w którą stronę ta ma być?






Morskie motywy znowu na czasie!






Halloweenki!






I wszystkie zeszłoroczne wakacyjne hafciki razem :)


A tymczasem zestawy na tegoroczne haftowanie są już w przyczepie, w drodze do Grecji. Rodzinka dziś rano ruszyła w drogę, są już na Węgrzech. A ja ruszam jutro w nocy i spotkamy się w Grecji już w sobotę! Ciekawe ile w tym roku wyxxx? 

Udanych wakacji wszystkim i do zobaczenia w Pieguchowie najwcześniej w czerwcu!

5 komentarzy:

  1. Sliczne hafciki jajeczka cudne milego wypoczynku z rodzinka😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale poszalałaś, cudne xxx jak zawsze - mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypoczywajcie ,hafty cudne :)
    Poz.Dana ,nie potrafię się zalogować albo nie pokazuje ,że jestem zalogowana ,coś technika mnie przyblokowała mocno hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, życzę Ci wspaniałych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzy urobek z poprzedniego roku, ciekawe jak poszlo w tym?
    Ps. Bylam wlasnie w Usa i powiem Ci ze Michaels i Joann to jakas masakra w ilosci xxx kitow, i do tego nie za ladne. Hobby Lobby ledwo 1 fajny kit kupilam, juz w Wallmarcie mieli lepsze... nie wiem czy to kwestia zachodnich stanow i tam gdzie Ty mieszkalas bylo lepiej, albo kiedyś mieli lepsze zaopatrzenie ale obecnie : masakra 😪 w kazdym razie cos tam oczywiscie zakupilam 😊

    OdpowiedzUsuń