niedziela, 21 lipca 2019

Stokrotka :D

Zgodnie z obietnicą zaczynam z tegorocznymi hafcikami! Na te wakacyjne będziecie musiały jednak trochę poczekać... Dziś pokażę Wam pierwszy hafcik z 2019 roku. Zaczęłam w styczniu po wyjeździe rodzinki, ale męczyłam się z nim cały miesiąc! Masakra!
Taki mały kwiatuszek, ledwo 6 x 6cm na kanwie 18ct.
Zestaw kupiłam w Veenendaal w zeszłym roku, w małej ale dobrze zaopatrzonej pasmanterii niedaleko mojej wioski :)



Chyba nadmiar tych jasnych kolorów na kremowej kanwie nie pomagał mi i często traciłam do niego serce. Ale w końcu machnęłam wszystkie xxx.


A później szybko skończyłam kreskowanie.


A oryginalną rameczkę trafiłam w przerwie między świętami a nowym rokiem, w pasmanterii w Winterswijk. Szkoda, że tylko jedna była. 



Ale właśnie z powodu takich skarbów lubię poszukiwać pasmanterii w Holandii! Zawsze coś ciekawego się trafi :)
Pasuje idealnie, bo przecież inaczej nie mogło być!


Pomimo tylu dni spedzonych nad xxx, hafcik nadal bardzo mi się podoba. Jak mówiła Meg Ryan w "Masz wiadomość" - stokrotki są takie radosne! I miała rację :)



Lubię zawsze sprawdzić na tyłach zestawów z Vervaco co też w danym sezonie innego wyprodukowali. Niestety w 2002 nie było zbyt wielu hafcików w moim stylu.


Ale pozostałe kwiatki z serii na tyle mi się spodobały, że kupiłam je! Teraz tylko czekam na ramki.



Razem będą się ładnie prezentować :)


Tyle mojego xxx na dziś :( Mam infekcję oka i niezbyt wyraźnie widzę na prawe oko, także xxx odpada na jakiś czas, a tyle zestawów na mnie czeka.... :( Trzymajcie się zdrowo!!!!!!


13 komentarzy:

  1. Przepiekna jest ta stokrotka i wyobraz sobie zaczelam ja dzis robic troche juz xx mnie sie fajnie robi fakt ze kolorki sa trudne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stokrotka 😀. Z tego zestawu też oko zawiesiłam na maku i chaberki. Życzę dużo zdrówka, oko do haftow musi być zdrowe 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! Pozostałe do serii zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stokrotka, mak i chaber również. Lubię takie serie.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stokrotka :-) Pozostałe kwiaty też bym kupiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny obrazek :) Szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna i pozostałe kwiatki też.
    Ramka idealna:)

    Oby oko szybko się wygoiło a ja prawdopodobnie bryle muszę mieć:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bryle? No i ? Zadna tragedia, ja nosze od podstawowki i bardzo je lubię:)

      Usuń
  8. Piękny zestaw b edziesz miała .Stokrotka cudowna ,warto było się napracować i rameczka bardzo pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, taki słoneczny, ale ja chyba czekam na mak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stokrotka dość mono kolorystyczna, pewnie dlatego taki brak zapału do niej był, ale stokrotki takie są delikatne, a ramką świetnie ją podkreśliłaś! jak oko zainfekowane, to dzielnie je lecz, mało haftów i komputera - choć wtedy jak żyć? :P

    OdpowiedzUsuń