poniedziałek, 24 grudnia 2018

Gefeliciteerd & fijne feestdagen!

W wigilę u mnie jak zwykle dwa święta!


Po pierwsze 9 urodziny bloga!!!!!!!!!!! Po holendersku na urodziny składa się gratulacje, a nie żadne sto lat czy happy birthday. A jak spytałam się dlaczego, to usłyszałam, że dlatego gratulacje, że żyjesz :D:D:D Nieźle, nie? Także, drogie Pieguchowo! Gratulacje, że żyjesz :P:P:P


Przez ostatni rok niewiele się tu działo, ale dzisiejszy wpis jest już 1 079 wpisem na tym blogu!!!! Wy zostawiliście u mnie 12 372 komentarzy, a odwiedziliście 367 269 razy. Wielkie dzięki!!!!! I Wam też gratulacje :)


 


Co do świąt, to jak widać po braku aktywności na blogu, Rodzinka nawiedziła mnie w tym roku wyjątkowo wcześnie, bo już 8 grudnia:P No i przysłoniła mi cały świat :D Zostają jeszcze do nowego roku, więc jeszcze trochę się sobą nacieszymy :D


 W tym roku przwieźli mi dwa moje zamówienia – kartki z Kokardki.


DSC07318


DSC07325


DSC07327


Boskie są! Moze jedną machnę w czasie urlopu świątecznego?


Poprosiłam też mamę o polską gazetkę :D


DSC07321


A na dworcu w Utrechcie kupiłam sobie nowego Cross Stitchera. Skusiłam się przez kalendarz, który był „gratisem”. Będzie mi zdobił stół przez cały rok :D Lubię takie gadżety xxx :D


DSC07324


 


To jeszcze na koniec nasza choinka z niesymetrycznym rozmieszczeniem ozdóbek. Przynajmniej tak powiedział mój kolega z pracy, ale mi się podoba jak Matkas ją ubrała! Cudnie wygląda nasza choinka :D


DSC07333


 No to mykam na dalszą część wspólnego wieczoru filmowego z Rodzickami, a Wam życzę wesołych świąt!


 


Fijne Feestdagen !!!


 

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2018/12/25 02:12:55
    No to Gratulacje!!!!a choinka mi sie podoba pieknie ustrojona co ten kumpel gada .To swietujcie tak jak Ja z rodzinka pozdrawiam wszystkich


    Gość: barbaratoja, *.unknown.vectranet.pl
    2018/12/25 14:53:34
    Przesyłam gratulacje !


    Gość: , *.ftth.glasoperator.nl
    2018/12/25 15:21:28
    I fajno, że masz już tyle lat swoje coś czyli bloga i byle tak dalej - gratulacje !!!!! A choinka jest nasza i dlatego niesymetrycznie " ubrana " czyli spontan...mama


    raeszka
    2018/12/25 17:55:30
    Haha od razu pomyślałam, że gratulują, że się dożyło kolejnych urodzin :). Chyba wolę nasze 100 lat hihi :).

    Śliczne kartki sobie zamówiłaś. Zwłaszcza te z ptaszkami :).
    Pozostałe zakupy też są super :).

    Mi się choinka podoba :).

    Wesołych Świąt :).


    Gość: anna-kalinska, *.jmdi.pl
    2018/12/27 10:44:17
    Gratuluję! Choinka piękna, kto powiedział, że ma być symetrycznie!
    Świetne wzory na kartki!
    Wszystkiego dobrego!


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2018/12/28 13:33:49
    Piękna choineczka :)
    Karteczki z Kokardki też wyszywałam, to chyba jedyne kartki jakie mi wychodzą :D może przez to że są praktycznie gotowe?


    damar5
    2018/12/28 17:58:48
    Gratki:)
    Kartki oblefne :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń